شرکت تدبیر انرژی امید

شرکت تدبیر انرژی امید
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

Knowledge-based tool development and design for reciprocating compressors 

چکیده:

توانمندی در بخش جمع آوری اطلاعاتی بدست آمده از پایش وضعیت (Condition monitoring) در دهه های اخیر به دلیل توسعه مدارهای مجتمع (IC) رشد فراوانی داشته است. پیشرفت مذکور در حال حاضر امکان محاسبه ترمودینامیکی و فرایندی را در زمان واقعی (real time) فراهم آورده است. با این قابلیت، پیچیدگی و حجم اطلاعاتی از تجهیزات دوار و رفت و برگشتی که در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد، بصورت تصاعدی در حال افزایش است. در حالت خاص،  سیستم پایش وضعیت برخط در کمپرسورهای رفت و برگشتی حجم قابل توجهی از داده های زمان واقعی را علاوه بر متغیرهای معمول همانند فشار، دما، ارتعاشات و سرعت تولید میکند.

با رشد حجم اطلاعت و میزان محاسباتی که برروی آنها انجام میشود، لازم است تا از مهندسین یا تکنسین های مجهز به نشانگرهای نصب سریع (Quickly locating indication) در جهت حل مشکلات احتمالی بهره جست. بسیاری از مصرف کنندگان یا تامین کنندگان تجهیزات پایش وضعیت، برای این منظور تجهیزات دانش بنیان (Knowledge based) را طراحی و تولید و تست کرده اند. نیت این مقاله تشریح طراحی و فرایند تولید تجهیزات مبتنی بر دانش برای کمپرسورهای رفت و برگشتی است و فرضیات اصلی و شرایط طراحی را در بر میگیرد که منجر به یک سیستم مبتنی بر دانش خواهد شد. 


دریافت فایل

Knowledge-based tool development and design for reciprocating compressors 

حجم: 5.05 مگابایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی