شرکت تدبیر انرژی امید

شرکت تدبیر انرژی امید
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ق.ظ

Elements Of Mechanical Equipment Life-Cycle Cost Analysis


Elements Of Mechanical Equipment Life-Cycle Cost Analysis


عناصر تحلیل هزینه چرخه عمر تجهیزات مکانیکی


- نمودار فوق مربوط به متن مقاله می باشد


هزینه های تجهیزات مکانیکی حدود 25 تا 35 درصد سرمایه گذاری در پروژه های ایجاد تاسیسات جدید را شامل می شوند. این درصد معمولا در پروژه های نوسازی و به روز رسانی و یا رفع گلوگاه های تاسیسات بیشتر نیز می گردد. تمرکز پیمانکاران در پروژه های Turnkey معمولا بر روی هزینه های خرید، نصب و راه اندازی می باشد و گاهی به هزینه های بعد از راه اندازی و تحویل پروژه مانند هزینه های انرژی مصرفی، تعمیر نگهداری، زمان های کارکرد، هزینه های قطعات یدکی و غیره در انتخاب تجهیزات توجه لازم و در حد هزینه های اولیه نمی گردد. در نتیجه بهره بردار نهایی از بهترین بهره لازم  از تاسیسات در مدت طول عمر آنها برخوردار نمی گردد. همکاری پیمانکاران، بهره برداران و تامین کنندگان تجهیزات در برآورد عوامل مذکور و دیگر پارامترهای فرآیندی، می تواند موجب کسب بهره طولانی مدت تری از تجهیزات گردد.

این مقاله در خصوص بسیاری از پارامترهای موثر در برآورد هزینه چرخه عمر تجهیزات مکانیکی و  چگونگی تشخیص پارامترهای مهم در این خصوص بحث می کند.


Download Link:

Elements Of Mechanical Equipment Life-Cycle Cost Analysis
حجم: 128 کیلوبایت


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی