شرکت تدبیر انرژی امید

شرکت تدبیر انرژی امید
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

Electric Motors and Drives In Torsional Vibration Analysis And 

Design


موتورهای الکتریکی و محرک ها در طراحی و تحلیل ارتعاش پیچشی

دو نوع اصلی از محرک ها برای برای گرداندن ماشین ها استفاده می شوند: محرک های مکانیکی و الکتریکی. این نوشتار بر روی محرک های الکتریکی تمرکز داردکه از بخش های جداگانه ای تشکیل شده اند: موتور الکتریکی، مبدل فرکانس (انتخابی) و شبکه برق که شامل ترانسفورماتورها می باشد.

هدف اصلی این نوشتار توصیف پدیده هایی از محرک الکتریکی می باشد که در رابطه با ارتعاش پیچشی می باشد. تمامی قطعات یک موتور الکتریکی ممکن است بر روی دینامیک پیچشی سیستم اثر بگذارد. طبیعتا تحریک پیچشی مهم ترین نگرانی می باشد. مساله مهم دیگری که در سیستم های الکترومکانیک مهم است فاصله هوایی موجود در موتور است که سختی پیچشی و میرایی الکترومغناطیس ایجاد می کند. این موارد و پذیه های مشابه مربوط به محرک های الکتریکی در شریط تست و سایت مورد بررسی و مشاهده قرار گرفته اند. محدوه این مقاله شامل موتورهای معمول القایی، موتورهای سنکرون و موتورهای مغناطیس دایمی می باشد.

ابتدا ساختارهای مختلف روتور موتورهای الکتریکی مورد بررسی قرار می گیرد. سپس اثر سختی الکترومغناطیسی و میرایی بر روی دینامیک پیچشی معرفی می گردد. بعد به تحریک های الکتریکی معرفی شده و اثر آنها بر روی ابعاد گزاری مجموعه محرک بحث می گردد. مدل ها و تحلیل های مختلفی نیز ارایه شده اند. 


Download link:

Electric Motors and Drives In Torsional Vibration Analysis And Design
حجم: 784 کیلوبایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی