شرکت تدبیر انرژی امید

شرکت تدبیر انرژی امید
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

همکاری غول های تکنولوژی جهان

شرکت جنرال الکتریک و اپل برای وارد کردن اینترنت صنعتی به آیفون و iOS مشارکت می کنند



اینترنت صنعتی در حال گرفتن راه کارهای جدید از اپل می باشد.

شرکت اپل و جنرال الکتریک در روز 18 اکتبر 2017 اعلام کردند که Perdix را برای  آیفون و آیپد که دارای بیش از 700 میلیون کاربر در سراسر جهان هستند ایجاد خواهند کرد. Predix پلت فرم نرم افزاری جنرال الکتریک می باشد که برای کاربرد های اینترنت صنعتی (Industrial Internet) و پایش تجهیزات استفاده می گردد.

کیت جدید توسعه نرم افزار Perdix-iOS که در 26 اکتبر 2017 در رویداد GE’s Minds + Machines منتشر می گردد، شامل ابزارهایی است که توسعه دهندگان نرم افزار می توانند از آنها برای نوشتن اپلیکیشن های صنعتی قابل اجرا بر روی سیستم عامل iOS اپل، استفاده کنند.

این مشارکت جدید به این معنا است که تعمیرکار توربین بادی در اوکلاهما و مهندسان در نیویورک می توانند از آیفون خود برای همکاری در حل مسائلی که معمولا نیاز به سفر کارشناسان از دفتر مرکزی به محل مشکل داشت استفاده کنند.کوین ایچپورانی (Kevin Ichhpurani) معاونت اجرایی بخش دیجتال شرکت جنرال الکتریک می گوید: " ما در واقع درحال صحبت از سناریوی های بسیار پیچیده صنعتی هستیم و می خواهیم آنها را با سادگی کاری iOS یکجا جمع کنیم."

اپلیکیشن های جدید، کار را برای همکاری مهندسان و کارکنان کارخانه بدون توجه به جایی که هستند آسان تر می کند. ایچپورانی می گوید کارکنان می توانند در حالی که از ماشین ها دور هستند وضعیت آنها را نگاه کنند و آخرین کارهای انجام شده را تحلیل کنند، توضحیات را مطالعه کنند و تصاویر دستگاه را مشاهده کنند. ارتباط بالادرنگ می تواند به شرکت های صنعتی کمک کند  تا از خرابی های پیش بینی نشده پر هزینه جلوگیری کنند و از کارکنان خود بهتر استفاده کنند.

شرکت جنرال الکتریک در حال حاضر اپلیکیشن iOS به نام Asset Performance Management Cases  ایجاد کرده است. این اپلیکیشن جریان داده های سنسورهای داخل نیروگاه را ثبت و بررسی می کند و در تشخیص اینکه آیا قطعه ای از ماشین ها می تواند در سرویس بماند یا نیاز به تعویض دارد، به بهره برداران کمک می کند. کارکنان شرکت جنرال الکتریک و مشتریان این شرکت می توانند این اپلیکیشن را از اپل استور دریافت کنند.

به عنوان بخشی از این همکاری شرکت جنرال الکتریک آیفون و آیپد را به عنوان ابزار ارجح کارکنان خود در سراسر جهان قرار می دهند و مک را به عنوان گزینه پیشنهاد می دهد. همچنین شرکت اپل نیز از Perdix به عنوان پلت فرم تحلیلی خود استفاده می کند.

این همکاری نشان دهنده رشد اینترنت اشیاء صنعتی (IoT) در جهان می باشد. انتظار می رود که IoT تا سال 2030 معادل 15 تریلیون دلار به GDP جهانی بیافزاید. در سال پیش بخش دیجیتال شرکت جنرال الکتریک پیش بینی کرد که در پنج سال آینده اینترنت صنعتی می تواند سد حجم داده زتا بایت (Zettabyte ، معادل یک تریلیون گیگا بایت) را بشکند و حجم داده های موجود در اینترنت را به دو برابر آنچه در سال 2009 بوده است برساند.  


منبع: سایت GEreports - 18 اکتبر 2017

ترجمه و تدوین: گروه تدوین محتوای شرکت تدبیر انرژی امید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی