شرکت تدبیر انرژی امید

شرکت تدبیر انرژی امید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

۲۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۳ ق.ظ

تصویرمحصول و باورهای مصرف کننده

تصویرمحصول و باورهای مصرف کننده

  
اولین بار گاردنر و لیوی در سال 1955 مفهوم تصویر محصول را در مقاله خودشان مطرح کردند.آنها معتقد بودند که محصولات دارای ماهیت مختلف از جمله فیزیولوژیک و اجتماعی هستند. از زمان معرفی رسمی آن تا کنون، مفهوم تصویر محصول در تحقیقات مربوط به رفتار خریدار (مصرف کننده) مورد استفاده قرار گرفته است. تصویر محصول می تواند یک مفهوم حیاتی برای مدیران بازاریابی باشد. دیوید اگیلوی در کتاب خود تحت عنوان رازهای تبلیغات مدعی است که مفهوم تصویر نام تجاری را در سال 1953 به عرصه افکار عمومی معرفی کرده است. وی همچنین اظهار می دارد که این مفهوم ، اولین بار در سال 1933 توسط کلود هاپکینز مطرح شده است .
هدف بازاریابی ،آفریدن یک تصویر از محصول و یا دادن رنگ وبویی به آن است تا مردم را جذب کند . مصرف کنندگان باید تصویر روشنی در باره خصوصیات محصول در ذهن خود داشته باشند. این خصوصیات می تواند شامل : کیفیت ،سرعت،قیمت پایین ،قیمت بالا و تنوع باشد. تصویر، در واقع ، ترکیب کلی از همه آن چیزهایی است که مصرف کنندگان فکر می کنند در باره شرکت و محصول شما می دانند .این تصاویر می توانند از طریق راههای زیر به ذهن وارد شوند:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۲۳

تفکر جز نگر در مقابل تفکر سیستمی

رویکرد کل نگر

در سالیان اخیر تفکر سیستمی به عنوان جایگزینی برای تفکر میکانیکی و تجزیه مدار مطرح گردیده است. این رویکرد دارای چهار ویژگی به قرار زیر می­ باشد:

1- غیر منتظره بودن

2- سلسله مراتب

3- ارتباطات

4- کنترل

چک لند سیستم را مجموعه ­ای از عناصر بهم مرتبط می­ داند که یک کل را شکل می­ دهند. این رویکرد کل نگر سیستمی با مسائل و مشکلات از طریق بررسی محیط و زمینه ­ای که در آن روی می ­دهند برخورد می­ کند. تفکر سیستمی به ویژه در حل مسائل پیچیده و بدساختاریافته بسیار مؤثر می­ باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۴۲

تفکر جز نگر در مقابل تفکر سیستمی

چگونگی شکل گیری جریان های فکری، روش های تحلیل در علوم و روش شناسی ها از جالب ترین مباحث فلسفه علم هستند. بررسی اجمالی خیزش جریان های فکری در علم، بیانگر نحوه تأثیر دانش های گوناگون بر همدیگر و زایش شیوه های نوین در آن­هاست. سیستم مجموعه ای است از اجزای به هم وابسته که به علت وابستگی حاکم بر اجزای خود کلیت جدیدی را احراز کرده از نظم و سازمان خاصی پیروی می  نماید و در جهت تحقق هدف معینی که دلیل وجودی آن است، فعالیت می کند. از ابتدای تاریخ دو نوع نگرش نسبت به پدیده ها رایج بوده است. به کلامی دیگر دانشمندان و صاحبنظران جوامع هر پدیده­ای را به دو شیوه متفاوت مورد توجه خویش قرار می دادند.این دو نوع نگرش عبارت بودند از:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴
پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۳۱ ب.ظ

پنج رویکرد David Brodwin and L. J. Bourgeois در پیاده سازی استراتژی

پنج رویکرد David Brodwin and L. J. Bourgeois در پیاده سازی استراتژی


در پی تحقیقاتی که درخصوص عملکردهای مدیریت بعمل آمده است پنج شیوة اساسی برای اجرای استراتژیها ارائه شده است. این شیوه ها شامل طیف وسیعی چون اعلام به کارکنان که استراتژی تدوین شده را اجرا کنند و در نهایت تربیت کارکنانی که توانایی تدوین و اجرای استراتژیهای منطقی را دارند می باشد. در هر شیوه، مدیر نقشی متفاوت ایفا می کند و از روشهای مختلف مدیریت استراتژیک بهره می جوید.

5 رویکرد به صورت خلاصه

این پنج شیوه را شیوة فرماندهی، شیوه تغییر سازمانی، شیوه مشارکتی، شیوه فرهنگی و شیوه پویا می نامند که در ذیل به شرح اجمالی هر یک پرداخته خواهد شد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۳۱

تأثیر گرایش کارآفرینانه بر روی برندینگ B2B و رشد کسب و کار در بازارهای نوظهور

The impact of entrepreneurial orientation on B2B branding and business growth in emerging markets

 

این مقاله به بررسی ارتباط بین گرایش کارآفرینانه و جهت گیری برند در شرکت های کوچک و متوسط صنعتی (SME ها) و اینکه تا چه حد این دو در رشد کسب و کار در بازارهای نوظهور کمک می­کنند می پردازد. نویسندگان یک مدل ساختاری را با استفاده از داده های جمع آوری شده از کشور مجارستان توسعه داده و آزمون تجربی کرده اند. نتایج نشان داد که گرایش کارآفرینانه تأثیر مثبت بر رشد کسب و کار در بازارهای نوظهور دارد، در حالی که جهت گیری برند یک تأثیر مغایر دارد. علاوه بر این این مقاله به بررسی اینکه آیا 1)بین عملکرد شرکت های B2B و B2C و 2)بین عملکرد شرکت های B2B در مجارستان تفاوتی وجود دارد می پردازد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل مقایسه ای نشان می دهد که در حالی که شرکت های B2B و B2C شرکت به میزان قابل توجهی از یکدیگر متفاوت است، تفاوت های قابل توجه بین بازارهای نوظهور و بازارهای توسعه یافته وجود دارد. به طور خاص، مطالعه در می یابد که اگر چه گرایش برند به رشد کسب و کار در شرکت های B2B مجارستان کمک نمی کند، آن را به یک اثر مثبت بر رشد در عملکرد شرکت های B2B در فنلاند تبدیل می کند.


Download link:

The impact of entrepreneurial orientation on B2B branding and business growth
حجم: 851 کیلوبایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۳۳

نمودار سیستم یکپارچه پایش وضعیت تجهیزات شرکت جنرال الکتریک


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۱۸
سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۵۸ ب.ظ

تحلیل میدان جریان (سرعت و فشار) درون طبقات پمپ

تحلیل میدان جریان (سرعت و فشار) درون طبقات پمپ فشار بالا که نحوه حرکت جریان از ورودی پروانه تا خروجی دیفیوزر را در هر طبقه نشان میدهد.

 

 

 

انجام شده توسط کارشناسان شرکت تدبیر انرژی امید

برای یاقتن دیدی نو در مهندسی و مدیریت در کانال انرژی، تکنولوژی و استراتژی ما را همراهی کنید

https://t.me/TEOchannel 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۵۸
دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ب.ظ

بازاریابی پارتیزانی (Guerilla Marketing)

بازاریابی پارتیزانی (Guerilla Marketing)

بازاریابی پارتیزانی همانطور که توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان "بازاریابی پارتیزانی" در سال 1982 تشریح شد، روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیت های ترفیعی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است. چنین ترفیعات و پیشرفت هایی گاهی اوقات به گونه ای طراحی می شوند که مخاطب هدف، حتی از وجود آنها بی اطلاع است و این ترفیعات نوعی بازاریابی پنهان یا سری است (که بازاریابی مخفیانه نیز نامیده می شود).

اصول بازاریابی پارتیزانی

بازاریاب پارتیزانی باید خلاق باشد و روشهای نامنظم و غیرمعمول ارتقا و پیشبرد را طراحی و تدبیرکند. او باید کلیه ارتباطات و تماسهای خود را، چه حرفه ای و چه شخصی به‌کارگیرد و نیز شرکت و محصول آن را آزمون کند و به دنبال منابع تبلیغاتی باشد. بسیاری از اشکال تبلیغ، می توانند بسیار ارزان و آزاد باشند. لوینسون، اصول زیر را به عنوان زیربنای بازاریابی پارتیزانی شناسایی می کند:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۵۶

مراقبت وضعیت یا نگهداری و تعمیرات بر اساس شرایط دستگاه CM

از جمله روش های نوین نگهداری و تعمیرات، نگهداری بر مبنای وضعیت است. در این روش با استفاده از فنون و تکنیک های متنوع و متفاوت که هر کدام منافع سرشاری را به همراه دارند و در جای خود و در مورد تجهیزات و ماشین آلاتی که شرایط به کارگیری هر کدام از فنون را داشته باشند، شرایط ماشین و قطعات مراقبت و کنترل می­شوند. نگهداری بر مبنای وضعیت بهترین نوع نگهداری است چرا که با در دست داشتن اطلاعاتی در مورد ماشین و شرایط داخلی آن و شرایط عملکرد و رفتار ماشین می­ توان نمودارهای مختلفی از جمله منحنی روند تغییرات برای هر قطعه رسم کرد و برای هر کدام حد هشدار و حد بحرانی را تعریف و پارامتر اندازه­ گیری شده را با این حدود مقایسه کرد و سپس با رسم نمودار و منحنی روند تغییرات مربوطه، وجود عیب را پیشبینی و از وقوع خرابی جلوگیری کرد. شاید سهولت اجرای برنامه های مراقبت وضعیت را بتوان به عنوان یکی از ویژگی های ممتاز این روش ها بیان کرد به علاوه اجرای برنامه های مراقبت وضعیت با بکارگیری فناوری های پیشرفته روز، پوشش قابل اطمینانی را در راهبری و نگهداری سیستم های مکانیکی ایجاد می کند.

مراقبت وضعیت عبارت است از استخراج مستمر و متناوب اطلاعات از درون یک سیستم در حالی که سیستم همچنان به کار عادی خود ادامه می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۰۸
دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۵۹ ب.ظ

فیلم معرفی کمپرسور سانتریفوژ شرکت Ingersoll Rand

فیلم معرفی کمپرسور سانتریفوژ شرکت Ingersoll Rand


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۵۹