شرکت تدبیر انرژی امید

شرکت تدبیر انرژی امید
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

۲۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است


دستورالعمل تکمیلی انتخاب آب‌بندی پمپ مبتنی بر ریسک


Risk Based Pump-Seal Selection Guideline Complementing ISO 21049/API 682


 

درحالی که هر روزی کاربران، پیمانکاران و فروشندگان سیل به انتخاب آب‌بندی مکانیکی می پردازند ولی سیستم مورد قبول کلی برای انتخاب مابین آب‌بند مکانیکی تکی و آب‌بند مکانیکی دوتایی تحت فشار و یا غیر تحت فشار وجود ندارد. دستورالعمل انتخاب در ضمیمه A استاندارد ISO21049/API 682 شامل فلوچارتی می باشد که در آن سوالاتی مطرح می شوند که ارجاع آنها به تجربه مشتری، مقررات محلی و مقدار نشتی مورد توقع از سیل می باشد. این رویه انتخاب مستلزم مکالمات تکراری مابین مشتری و فروشنده آب‌بندی برای رسیدن به یک انتخاب مناسب می‌باشد.

رویه پیشنهاد شده در این نوشتار برای انتخاب آب بندی با استفاده از سیستم هماهنگ جهانی کد خطر
(Globally Harmonized System Hazard codes (2003)) و اطلاعات ایمنی در برگه های اطلاعاتی ایمنی مواد (Material Safety Data Sheet (MSDS)) بر نقایص فوق فائق آمده است.

رویه پیشنهادی در این مقاله رویه است که در بخش پالایش شرکت توتال استفاده می شود. هدف این مقاله تشویق کاربران و صنایع به بکارگیری این روش و یا روش مشابهی می باشد که به انتخابی نامتناقض و ایمنی محور از آب بندی رسیده و منطقی روشن و قابل تکرار را برای انتخاب آب بندی ارایه دهد.



دریافت رایگان مقالات تخصص در وب لاگ شرکت تدبیر انرژی امید


Download link:


A Team Approach To Quality Pump Procurement And Installation
حجم: 4.45 مگابایت



برای آشنایی با انواع چیدمان آب بندهای مکانیکی، ویژگی های آنها و موارد استفاده

می توانید کتاب 

کتاب انواع چیدمان سیستم های فلاشینگ برای آببندهای مکانیکی استاندارد API 682

از سایت زیر خریداری نمایید:






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۱
پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹ ب.ظ

اصول و موازین پنجگانه خرید

اصول و موازین پنجگانه خرید

بی تردید، یکی از وظایف بخش خرید، تأمین نیازهای موسسه به صورت مطلوب در جهات سودآوی بیشتر است. برای دستیابی به این هدف رعایت موارد زیر امری ضروری است:

 

1- کیفیت مطلوب:

عبارت «کیفیت مطلوب» از یک دیدگاه به مفهوم مناسب بودن محصولات و کالا در جهت مقاصد تعیین شده است. دسترس به کیفیت مناسب، وظیفه ای خطیر و حساس و بر عهدة مدیران خرید می باشد. البته علاوه بر قسمت خرید، بخش مهندسی و طراحی از خط تولید نیز، در رسیدن به کیفیت مورد نظر، با سازمان خرید همکاری خواهند داشت.

در چارچوب تهیه مواد مورد نیاز در کیفیتی عالی، مدیر خرید تولیدکنندگان داخلی و خارجی و همچنین نحوة تولید آنان، آشنایی کامل داشته باشد، تا از این طریق بتواند نسبت به خریدهای لازم به صورت مطلوب عمل نماید. در غیر این صورت، منظور اصلی از خرید تأمین نخواهد شد. موضوع دیگر اینکه کیفیت کالا همواره، با قیمت آن رابطه ای مستقیم دارد؛ بنابراین واضح است که هر چند کیفیت مرغوبتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

با توجه به این اصل، همانگونه که انتخاب جنس نامرغوب خطاست، تهیه اجناس با کیفیت بسیار مرغوب و در نتیجه گران قیمت نیز، مقرون به صرفه نخواهد بود. به این جهت، مدیران خرید باید با مطالعه دقیق بازار و اجناس مورد نیاز سعی در تأمین احتیاجات سازمان نمایند.

 

2-کمیت مطلوب:

انجام خرید در حجم مناسب، در گرو آشنایی کامل با تمام بخشهای سازمان و نیازهای آن می باشد. خرید به میزانی اضافی، سبب افزایش هزینه های انبارداری شده و یا منجر به راکد شدن بخشی از سرمایه های جاری شرکت می گردد.

از سوی دیگر، خرید به میزانی کمتر از نیاز، باعث افزیش هزینه های جایگزینی در شرایط حساس و ایجاد و وقفه در خط تولید می گردد. در این میان، مدیر خرید باید با برقراری هماهنگی لازم با واحدهای درون سازمان از یک طرف و فروشندگان از طرف دیگر، با استفاده از تکنیک­های مخصوص، سعی در ایجاد این تعادل نماید.

 

3- قیمت مطلوب:

یکی از مؤثرترین عوامل در  خرید قیمت باشد. به خصوص در شرایطی که مشخصات دو کالای مشابه، یکسان باشد، قیمت پایین، نقش مهمی را در گزینش یکی بر دیگری ایفا می کند. اما باید توجه داشت که همواره «کمترین قیمت» نمی تواند «بهترین قیمت» هم باشد، چرا که قیمت کمتر ممکن است کیفیت مورد نظر را تأمین نکند. بنابراین، برای دستیابی به قیمت مناسب و معقول، رعایت این موارد الزامی است:

الف) تحقیق و مطالعه همه جانبه و گسترده در زمینه قیمتها در سطح بازار

ب) برقراری رابطه ای صحیح، سالم و وسیع با فروشندگان و تولیدکنندگان

 

4- زمان مطلوب:

هدف از خرید، در وقت و زمان مناسب، کاهش تغییرات نامطلوبی است که معمولاً در سطح قیمت، در وضعیتها و زمانهای متفاوت رخ می دهد. مدیر خرید، باید با مطالعه مستمر و سفارش به موقع در زمانهای متفاوت، که عرضه و تقاضا در بازار دچار نوسان است، سازمان را از صدمات این نوسانات برهاند، چرا که اثر مستقیم آنها را در برنامه تولید می توان مشاهده کرد.

 

5- منبع مطلوب:

تعیین و تأمین منبع خرید، از جمله وظایف مهم بخش خرید است. برای دستیابی به یک منبع مناسب، مدیر خرید باید برخوردار از برنامه های صحیح و مطالعات همه جانبه و عمیق بوده تا بتواند از میان فروشندگان بهترین و مطمئن ترین آنها، یعنی فروشندگانی که نسبت به تعهدات خود پایبند هستند را انتخاب کند. در این باره آشنایی مدیر خرید با توان تولیدی و عملی تولید کننده، در جهت تأمین مواد در زمان مناسب و رعایت استانداردهای مورد نیاز و همچنین اطلاع از سابقه و تاریخ گذشته تولید کننده و نیز امکانات اعتباری که می تواند در اختیار گیرد، امری الزامی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۶ ، ۲۳:۲۹
چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ب.ظ

قرارداد فرانشیزی

قرارداد فرانشیزی

فرانشیز، یک حالت خاص اعطای مجوز درخصوص حقوق دارایی های فکری و ناملموس است. طی این روش امتیاز علامت تجاری، نام تجاری، فرایند تولید، طرح، حق امتیاز، سراسر تجاری و دانش فنی با ترکیبی خاص به شرکتی اعطا می شود. قرارداد فرانشیزی روشی مشابــه اعطای امتیاز است اما دوره زمانی آن معمــولاً طولانی تــر است. می توان گفت که قرارداد فرانشیزی نوع خاصی از اعطای امتیاز است که در چارچوب آن شرکت امتیاز دهنده دارایی های ناملموس خود مانند دانش فنی، مارک تجاری و فرایند تولید یک محصول را به امتیاز گیرنده می فروشد و در مقابل آن حق امتیاز یا فرانشیزی که عموماً درصدی از سود یا درآمد شرکت گیرنده امتیاز می باشد دریافت می کند. گیرندگان مجوز فرانشیز در حقیقت جدای از شرکت فرانشیزدهنده محسوب می شوند و کارمند آن قلمداد نمی گردند. قرارداد فرانشیزی به عنوان یک استراتژی سال ها بوسیله شرکت مک دونالد که ارائه دهنده کالاها و خدمات رستورانی است به کار رفته است. این شرکت بر بسیاری از جنبه های فعالیت موسسه امتیاز گیرنده از جمله بر فهرست غذا، روش پخت، استخدام کارکنان، طراحی رستوران و انتخاب مکان و موقعیت جغرافیایی آن کنترل اعمال می نماید و در زمینه های تأمین مواد اولیه، آموزش مدیریت و تأمین مالی نیز خدمات لازم را به آن ها ارایه می کند.

 این روش نوعی بازاریابی است که دهنده مجوز فرانشیزی، به شرکت دیگری حق انجام کسب و کاری را با روشی از پیش تعیین شده و در دوره ای خاص در زمانی خاص اعطا می نماید. تعریف مشخص تری نیز توسط آدام و مندلسون ارائه شده که به فرانشیزی به عنوان یک روش بازاریابی با 4 مشخصه می نگرند:

1 ـ رابطه ای قراردادی بین دهنده و گیرنده مجوز فرانشیزی برای برقراری کسب و کاری تحت نام دهنده مجوز.

2 ـ کنترل دهنده مجوز بر روی فرآیندی که گیرنده مجوز طی می کند.

3 ـ فراهم کردن کمک هایی برای گیرنده مخور از سوی دهنده مجوز در اداره کسب و کار چه در آغاز قرارداد و چه در طول مدت آن.

4 ـ کسب و کار گیرنده مجوز، جدا از دهنده مجوز است و سرمایه گذاری و ریسک برعهده گیرنده مجوز می باشد.

در این نوع همکاری مشترک بازرگانی، گیرنده ملزم به رعایت شرایط، استانداردها و نکات مورد نظر امتیاز دهنده بوده و در رابطه با انجام تعهدات او معمولاً سخت گیری بیشتری اعمال می گردد.

ممکن است دهنده مجوز آموزش و تعلیم، تهیه سیستم های عملیاتی و بازاریابی یا تکنولوژیک را بر عهده بگیرد در مقابل گیرنده سرمایه گذاری برای ایجاد عملیات و دانش بازار را فراهم می نماید.

مجوز دهنده درجه ای از کنترل خود بر روی عملیات را حفظ می کند که از این نظر با اعطای مجوز تفاوت دارد. تفاوت دیگر اینست که دوره اعتبار قرارداد فرانشیزی معمولاً طولانیتر از دوره اعتبار اعطای مجوز است و معمولاً در بخش خدمات کاربرد دارد زیرا در بخش خدمات کنترل ثبات کیفیت را تعیین می‌نماید. درآمد مجوزدهنده معمولاً از واگذاری حق مالکیت، پرداخت دستمزد مدیریتی و درصدی از سود و درآمد شرکت گیرنده مجوز حاصل می آید.

فرانشیز موفق مستلزم آن است که محصولات و یا خدمات موضوع آن دارای مشخصات متمایز و منحصربه‌فردی باشد. همچنین تقاضا برای محصولات مشمول فرانشیز باید کاملا بین‌المللی بوده و برای مدت طولانی ادامه داشته باشد.

 

دلایل رشد سریع فرانشیزی

استرن و استن ورت دو دلیل عمده برای رشد سریع قراردادهای فرانشیزی در عرصه بازرگانی بین المللی برشمرده‌اند، اولاً جهانی شدن، تولید به شیوه سنتی را رد می کند و با فعالیتهای بخش خدماتی جایگزین می شود که قراردادهای فرانشیزی را تشویق می نماید به خصوص در نواحی که پراکندگی جغرافیایی ـ بازارهای مهمی وجود داشته باشد. ثانیاً رشد محبوبیت "خود کارگری" عاملی یاری رساننده برای رشد هر چه سریعتر قراردادهای فرانشیزی است.

 

منبع: برگرفته از کتاب "استراتژی‌های ورود به بازارهای بین‌المللی" تألیف محمدرضا کریمی علویجه و ابوالقاسم ابراهیمی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۲۳:۵۸
چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۹ ب.ظ

رویکرد تیمی به کیفیت خرید و نصب پمپ

 

رویکرد تیمی به کیفیت خرید و نصب پمپ


A Team Approach To Quality Pump Procurement And Installation


سه عامل موجب می شوند که راه اندازی، عملکرد، تعمیرات و قابلیت اطمینان در هر تاسیسات جدید بهبود یابد.   این عوامل شامل موارد زیر می گردند:

طراحی و انتخاب اولیه پمپ

نصب صحیح

پیشتیبانی عملیاتی و آموزش مداوم

این عوامل در صورتی درست انجام می پذیرند که بخش های مهندسی، تولید و تعمیر و نگهداری رویکردی تیمی داشته باشند. این رویکرد نیاز به تغییر اساسی در الگوها و کنار گذاشتن زیر هدف های متناقض و یا اهداف شخصی است که گروه های مختلف ممکن است داشته باشند.

این ارایه به بررسی رویکرد قابلیت اطمینان طولانی مدت که در یک توسعه پروژه 35 میلیون دلاری به کار گرفته شده است می پردازد. در این نوشتار موارد زیر برجسته شده اند:

بررسی طراحی اولیه پروژه توسط گروه های فرآیند، تولید، طراحی، تعمیر و نگهداری و ساختمان

مشخصات تجهیزات و معیارهای مناقصه و انتخاب

آزمون و چک در محل نصب

آموزش عملیاتی

پشتیبانی راه اندازی و پی گیری آن

 

نتایج عملکرد در یک سال و یک سال و نیم ارایه شده اند. این پروژه با پروژه مشابه دیگری که در منظقه در حال کار می باشد و رویکرد تیمی در آن اجرا نشده است مقایسه شده است و تفاوت زیادی در آنها مشاهده  نتایج مشاهده شد.


Download link:

A Team Approach To Quality Pump Procurement And Installation
حجم: 129 کیلوبایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۹

Self-endorsing in digital advertisements: Using virtual selves to persuade physical selves

خود تأییدی در تبلیغات دیجیتال: استفاده از خود مجازی برای متقاعد کردن خود فیزیکی

 


تبلیغات خود تأییدی (SEAs) یک شکل جدیدی از تبلیغات دیجیتال هستند، در حالی که یک خود مجازی در یک تبلیغات دیجیتال خود فیزیکی را متقاعد می کند. مطالعه 1 (N = 63) این مقاله نشان داد که برای برندهای ناآشنا، "تبلیغات خود تأییدی" در ارتقاء نگرش های برند مطلوب با استفاده از هم خود مجازی بصری (نام) و هم عینی (تصویر) موثر تر از عدم تایید خود یا فقط یک تصویر از خود است.   خود ارجاع، فرایند روانشناختی رمزگذاری اطلاعات جدید با فعال سازی یک طرحواره خود، میانجی گری خود تأییدی و نگرش برند را می کند. در مطالعه دو (N= 75) نماینده خلق تبلیغات خود تأییدی را دستکاری می کند. با کنترل نگرش برند قبلی، تبلیغات خود تأییدی ایجاد شده توسط خود فرد مؤثرتر از تبلیغات خود تأییدی دیگران است. در نهایت در این مقاله یک ابزار جدید در محیط رسانه ای دیجیتال را مورد بحث قرار می دهد.


اصل مقاله را میتوانید در لینک زیر دانلود نمایید:

: Download link

Self-endorsing in digital advertisements: Using virtual selves to persuade physical selves
حجم: 1.8 مگابایت


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۶:۱۴
يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۶ ق.ظ

مدل ارزیابی ذینفعان

مدل ارزیابی ذینفعان

هر مجموعه­ ای جهت ساماندهی روش برخورد خود با ذینفعان مختلف نیاز به درک اهمیت نسبی هر ذینفع در مقایسه با اهداف استراتژیک خود و میزان نحوة تأثیرگذاری (یا تأثیرپذیری) سازمان از آنان دارد. در این مدل جهت ارزیابی ذینفعان سازمان با هدف اولویت بندی بین آنان ارائه می‌گردد.

فرض بنیادین این مدل دسته بندی ذینفعان و تعیین موقعیت آنان براساس داشتن یک، دو یا هر سه ویژگی قدرت، مشروعیت و فوریت است. این سه ویژگی در فرآیند تعیین ذینفعان دارای اهمیت فراوانی می‌باشند.

·        قدرت

متداول­ترین تعریف قدرت عبارتست از «حالتی که در آن یکی از ایفاکنندگان نقش،‌ در متن روابط اجتماعی در موقعیتی باشد که بتواند علیرغم وجود مقاومتهایی خواسته یا خواسته‌های خود را تحمیل نماید.» بنابراین قدرت «نوعی  رابطه بین بازیگران عرصة اجتماع است که در آن یکی از بازیگران، می‌تواند بازیگر دیگری، را وارد به انجام کاری کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۰۹:۴۶
شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴ ب.ظ

مجله Hydrocarbon processing

مجله Hydrocarbon processing

 

شماره های سال 2017 مجله Hydrocarbon processing را می توانید از لینک های زیر دریافت نمایید:


مجله Hydrocarbon processing شماره فوریه 2017

https://t.me/TEOchannel/1290


مجله Hydrocarbon processing شماره مارچ 2017

https://t.me/TEOchannel/1291


مجله Hydrocarbon processing شماره آپریل 2017

https://t.me/TEOchannel/1368


مجله Hydrocarbon processing شماره می 2017

https://t.me/TEOchannel/1440


مجله Hydrocarbon processing شماره  ژوئن 2017

https://t.me/TEOchannel/1580


مجله Hydrocarbon processing شماره  جولای 2017

https://t.me/TEOchannel/1702

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۴

با همانند دیجیتالی (Digital Twin) یک توربین بخار دیدار کنید

 

 

 

 

مدیر تحقیقات بخش نرم افزار شرکت جنرال الکتریک Colin J. Parris ، در این فیلم نگاه جالبی را از تکنولوژی همانند دیجیتالی تجهیزات ارایه می دهد. در این فیلم می بینید که چگونه انسان با ماشین ارتباط برقرار کرده و کلا تمام آنچه را که ما می دانیم را تغییر می دهد. مدلی زنده که درآمد کسب و کار را پیش خواهد برد. همانند دیجیتالی توانایی دیدن، فکر کردن و اقدام کردن را به صنعت می دهد.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۶
دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱ ب.ظ

تکنولوژی همانند دیجیتال (Digital Twin Technology)

تکنولوژی همانند دیجیتال (Digital Twin Technology)

 

تکنولوژی همانند دیجیتال (Digital Twin Technology) چیست؟ و چرا اینقدر مهم است؟

در حالی که مفهوم "همانند دیجیتال" از حدود سال 2002 وجود داشته است، تنها با وجود اینترنت اشیا (Internet of Things (IoT)) هست که مقرون به صرفه شده است. آن برای کسب و کارهای امروزی بسیار لازم و ضروری می باشد، این تکنولوژی یکی از 10 تکنولوژی استراتژیک برند Gartner در سال 2017 بوده است.

در واقع، یک همانند دیجیتال، یک مدل مجازی از یک فرآیند، محصول یا خدمت است. این جفت شدن دنیای مجازی و فیزیکی اجازه می دهد تا تجزیه و تحلیل داده ها و نظارت بر سیستم ها  برای جلوگیری از مشکلات پیش از آنکه حتی رخ دهند و خرابی ها، ایجاد فرصت های جدید و حتی برنامه ریزی برای آینده با استفاده از شبیه سازی، صورت گیرد.  

توماس کایزر (معاون ارشد SAP در IOT)، اینگونه بیان می کندکه: "همانند دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک ضرورت کسب و کار هستند که تمام چرخه عمر یک دارایی یا فرایند را پوشش می دهند و اساس ارتباط محصولات و خدمات را شکل می دهد. شرکت هایی که از واکنش و پاسخ به این تکنولوژی عقب بمانند، محکوم به شکست هستند."

تکنولوژی همانند دیجیتال چگونه کار می کند؟

فکر کنید یک همانند دیجیتال مانند یک پلی بین دنیای دیجیتال و دنیای واقعی است.

اول، اجزای هوشمند از سنسورها برای جمع آوری داده ها در مورد وضعیت واقعی، شرایط کار کردن یا موقعیت هماهنگ شده با مورد فیزیکی، استفاده می کنند. اجزاء به یک سیستم مبتنی بر ابر متصل می شوند که تمام داده هایی را که سنسورها نظارت می کنند، دریافت می کند و پردازش می کند. این ورودی در مورد کسب و کار و سایر داده های متنی تحلیل می شود.

درسها آموخته شده و فرصت ها کشف شده در محیط مجازی که می تواند در دنیای فیزیکی بکار گرفته شود - در نهایت به کسب و کار شما انتقال یابد.

چرا تکنولوژی همانند دیجیتال مهم است؟

همانند دیجیتال ابداعات قدرتمندی برای تحریک نوآوری و عملکرد است. آن را به عنوان تکنسین های محصولات با استعداد خود را با نظارت پیشرفته، تحلیلی و قابلیت پیش بینی در دستان خود تصور کنید. IDC پیشبینی می کند، تا سال 2018، شرکت هایی که بر روی تکنولوژی همانند دیجیتال سرمایه گذاری می کنند بهبود 30 درصدی در چرخه زمانی فرایند بحرانی را خواهند دید.

آن ها در 5 سال آینده میلیاردها چیز با همانند دیجیتال نشان خواهند داد. این نماینده های جهان فیزیکی منجر به فرصت های همکاری جدیدی در بین کارشناسان محصول جهان فیزیکی و دانشمندان داده ها که شغلشان درک می کند که چه اطلاعاتی درباره عملیات به ما بگویند، ایجاد می کند. تکنولوژی همانند دیجیتال به شرکت ها کمک می کند تا با درک بهتر نیازهای مشتری، توسعه محصولات، عملیات و خدمات موجود را بهبود دهند و حتی می توانند به نوآوری کسب و کار جدید کمک کنند.

به عنوان مثال "مزرعه بادی دیجیتال" شرکت جنرال الکتریک راه های جدیدی برای بهبود بهره وری باز کرد. جنرال الکتریک از محیط دیجیتال برای اطلاع رسانی از پیکربندی هر توربین بادی قبل از ساخت و ساز استفاده می کند. هدف آن تولید 20٪ افزایش بهره وری با تجزیه و تحلیل داده ها از هر توربین است که به معادل مجازی آن تغذیه می شود.

گانش بل، مدیر کل دیجیتال و مدیر کل نرم افزار و تجزیه و تحلیل در GE Power & Water می گوید: "برای هر دارایی فیزیکی در جهان، ما یک کپی مجازی در حال اجرا در ابر داریم که با هر اطلاعات ثانویه ی عملیاتی غنی تر می شود."

همه شواهد نشان داده شده پیشبینی می کند ما بر روی  انفجاری از تکنولوژی همانند دیجیتال قرار داریم. بیشتر شرکت ها از داستان های موفقیت های برنامه های آزمایشی و واقعی جهان یاد خواهند گرفت و می خواهند خودشان تکنولوژی همانند دیجیتال را برای دستیابی به مزیت رقابتی گسترش دهند.

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۶ ، ۲۲:۳۱

فیلم یکی از  آزمون های عملکرد بزرگترین موتور جت جهان توسط شرکت GE


همه چیز از این نقطه آغاز گردید است، ساعت ها بمباران با یخ، در معرض  گرد وغبار و ذرات جامد قرار گرفتن و شبیه سازی شرایط 3000 بار بلند شدن و نشستن تنها مقدمه آزمون ها بودند. 

برای دیدن مطب مرتبط با این فیلم 

اینجا کلیک کنید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۳:۵۷