شرکت تدبیر انرژی امید

شرکت تدبیر انرژی امید
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ق.ظ

اینترنت صنعتی اشیاء

اینترنت صنعتی اشیاء

اینترنت صنعتی اشیا

جهان دائما در حال تغییر است تکنولوژی در یک کارخانه امروز بسیار متفاوت از چیزی است که حتی یک دهه پیش وجود داشت. امروزه اینترنت صنعتی اشیاء تا حدودی بر کارایی کارخانه و نحوه کارکرد تجهیزاتش تأثیر گذاشته است.

با یک شبکه از دستگاه های به طور مستقیم در اینترنت صنعتی اشیاء مرتبط، چند مزیت وجود دارد. اول، سطح هوشمندی در میان این دستگاهها وجود دارد. هر یک می تواند با سایر موارد در کارخانه ارتباط برقرار کند و به تولید کمک کند تا به طور موثرتری اجرا شود. اگر یک ماشین مجازی وجود داشته باشد، یک دستگاه متصل به اینترنت از همه چیز می تواند تولید را در اطراف آن متوقف کند. یک پیام را می توان برای تعمیر و نگهداری جهت ارسال این مسئله فرستاده و تخلیه محصول و کاهش در نتیجه آن کاهش می یابد.

تجهیزات دارای یک API مشترک استفاده می کنند. این به این معنی است که آنها می توانند به شیوه های دیگر نیز ارتباط برقرار کنند. اسکنرها می توانند به شما در ردیابی تعداد موجودی که در ثانیه تولید می شود کمک کنند. شما همچنین می توانید زمان تولید را در محصولات خاص تعیین کنید و داده های ماهیانه را به یک صفحه گسترده دانلود کنید و آمار مربوط به آن را بررسی کنید.

از این رو، اینترنت صنعتی اشیاء به کسب و کار اجازه می دهد که کارآیی بیشتری داشته باشند. شگفتی کمتری در خط تولید وجود دارد و کارخانه می تواند از منابع خود به منظور تولید بیش از حد نفت و ارائه نتایج بهتر استفاده کند. در حقیقت محدودیت های کمتری در مواردی است که می توانید با این برنامه انجام دهید.

در آینده، اینترنت صنعتی اشیاء ادامه خواهد یافت. ماشین های کارخانه ای جدید به عنوان بخشی از عملیات به اینترنت اداره می شوند و برای اطمینان از این که داده ها به راحتی استخراج می شوند. این شامل یکپارچگی زنجیره تامین جدید خواهد شد. در حقیقت، با همه چیز ساده شده، ما متوجه می شویم که نگرانی های تولیدی ما کم است.

این بدان معنا نیست که نگرانی ها وجود داشته باشد. در اینترنت، نگرانی های امنیتی و آسیب پذیری هایی که باید مورد توجه قرار گیرند وجود دارد. چه اتفاقی می افتد اگر یک برنامه مخرب نصب شود یا یک کارمند ناراضی تنظیمات مربوط به برنامه را انجام دهد؟ چه راه حل هایی وجود دارد؟ اگر یک قطع اینترنت جهانی وجود دارد، چگونه بر تجهیزات کارخانه و دیگر اقلامی که از طریق شبکه متصل به اینترنت کار می کنند، تاثیر می گذارد؟

در حالی که برخی نگرانی ها وجود دارد، به این معنا نیست که شرکت نباید اینترنت صنعتی اشیاء را به عنوان یک راه حل در نظر بگیرد. با این حال، آنها باید وقت خود را برای درک برنامه های کاربردی و نرم افزاری مورد نظر خود قرار دهند تا اطمینان حاصل شود که بهترین نتایج را برای شرکت خود ارائه می دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی